Gyakori kérdések

Bérelt már korábban, vagy még csak most gondolkodik rajta? Rengeteg kérdés felmerülhet az Ön fejében, ahogy másoknak is szokott. Hogy segítsünk a döntésben, eddigi tapasztalataink alapján összeszedtünk egy listát arról, hogy ügyfeleink mit szoktak kérdezni tőlünk amikor bérelni szeretnének tőlünk.


Általános kérdések

1. Kapcsolat felvétele
Az oldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével, vagy központi telefonszámunk felhívásával indul a bérlési folyamat. Kollégánk felméri az Ön igényeit és javaslatot tesz a bérlendő eszközökre.
2. Árajánlat
A megkeresés és az igények felmérése után írásos formában - email-ben - ajánlatot küldünk Önnek, amiben tájékoztatást nyújtunk a felmerülő költségekről, határidőkról, bérlési kondíciókról.
3. Szerződés
Az árajánlat elfogadása után megküldjük a szerződés tervezetet, mely az Ön aláírásával és visszaküldésével válik érvényessé.
4. Kiszállítás, üzembe helyezés
A rögzített feltételeknek megfelelően kollégánk kiszállítja a bérelt eszközöket.
5. Visszaszállítás
A bérlés végeztével az előre egyeztetett időpontban kollégánk visszaszállítja a megrendelt eszközöket.
Célszerű minél hamarabb. Eszközeink nagy része folyamatosan bérbe van adva, így hogy ki tudjuk szolgálni az Ön igényét is, kérjük mihamarább jelezze igényét felénk.
A szerződésben meghatározott időpontban kollégánk leszállítja Önnek a bérlendő eszközöket.
Amennyiben a bérlési idő alatt a bérbe adott eszközön, a Bérlő hibáján kívül működésbeli hibák lépnek fel, úgy a megadott elérhetőségeink egyikén kérjük jelezze felénk a problémát, és a szerződésben foglaltak szerint a hiba bejelentését követő 24 órán belül kollegánk a megadott címen elhárítja a hibát, vagy - megfelelő készlet esetén - cserekészüléket biztosít.
Abban az esetben, ha a bérelt eszközöket tovább szeretné bérelni mint ahogy a szerződésben rögzített bérlési idő szerepel, úgy kérjük, egyeztessen kollégánkkal, hogy tudjuk-e tovább Önnél béreltetni az eszközöket. Ebben az esetben a további napokkal nő a bérlési idő és költség.
Az eszközbérlés tartalmazza a kiválasztott operációs rendszerrel és - laptop esetén - opcionálisan választott irodai csomag telepítését. Egyedi szoftverek telepítését, beüzemelést nem tartalmazza, de kérésre tudunk erre árajánlatot küldeni.
Igen, külön díj ellenében. A feltelepített szoftverek jogtisztaságáért, azok helyes működéséért azonban nem tudunk felelősséget vállalni. Részletekkel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat.
Természetesen. A bérlésnél nincsen megszabva, hogy cég, vagy magánszemély bérelheti. Bárki megteheti, hiteles személyes, avagy céges adatok megadásával, aláírással, illetve kaució megfizetésével.

Díjszabás

A bérlési díj kizárólag az eszközök bérlését tartalmazza.

Laptopbérlés esetén az operációs rendszert valamint a kiválasztott irodai csomagot tartalmazza, tabletek esetén pedig az operációs rendszert (android vagy ios fiókot nem). Egyedi szoftverek telepítésére is van lehetőség külön díj ellenében.

Projektorok, hangtechnika és egyéb kiegészítők esetén amennyiben a helyszínen kell installálni, üzembe helyezni a készülékeket, akkor külön díj ellenében van erre lehetőség.
Egyedi szoftverek telepítését óradíj alapon tudjuk vállalni: minden megkezdett óra 5.000 Ft + ÁFA. Az egyedi szoftverek telepítése esetén nehéz előre pontosan meghatározni a telepítés időszükségletét, ezért csak becslést tudunk adni, így a végleges költség eltérhet a becsülttől.
A kiszállítást követően az üzembe helyezés a Bérlő feladata. Amennyiben szeretné hogy mi üzemeljük be az eszközöket a helyszínen, erre is van lehetőség, ennek a díja: minden megkezdett óra: 5.000 Ft + ÁFA
A kedvezmények mértéke függ:
  • a bérlendő eszközöt típusától
  • a bérlendő eszközök mennyiségétől
  • a bérlés időtartamától
A kedvezmények minden eszköztípusnál külön-külön is fel vannak tüntetve. Nagy mennyiségű vagy hosszú bérlés, keretszerződés igénye esetén van lehetőség egyedi ajánlat kérésére.
Természetesen lehetőség van egyedi ajánlatra is. Az egyedi ajánlatnál a megrendelni kívánt eszközök fajtáját, darabszámát és a bérlés hosszát vesszük figyelembe. Amennyiben több alkalomra is szeretne tőlünk bérelni, egyedi keretszerződés kötésére is van lehetőség. Részletekről kérjük érdeklődjön telefonon vagy email-ben.
Bizonyos esetekben lehetőség van arra, hogy munkaidőn kívül is kiszállítsunk, azonban ennek külön díja van, a körülményektől függően 20-50% felárral. Ennek részleteiről kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Kaució

Mint minden bérlésénél - legyen szó autóról, bicikliről vagy GoPro kameráról - nálunk is kell kauciót fizetni. A kaució egyfajta óvadék a bérbeadott eszközben bekövetkezett károk védelmére.
A kaució mértéke eszközönként változik, 5.000 és 200.000 Ft között mozog eszközönként. Több eszköz egyidejű bérlése, valamint visszatérő megrendelőink esetén egyedi megállapodás alapján csökkenthető az összeg.
A kaucióról külön számla nem készül. Átutalás esetén a szerződés számát kell feltüntetni, így azonosítható a kaució. Készpénzes bérlés esetén a kaució átvételéről és visszaadásáról átadási-átvételi nyomtatványt töltünk ki.
A kaució a bérbe vett eszközök állapotának átnézése után kerül visszatérítésre. Amennyiben a bérelt eszközök átnézése a visszaadás helyszínén lehetséges és készpénzben lett a kaució összege rendelkezésre bocsátva, akkor kollégánk a helyszínen visszatéríti az összeget. Amennyiben a helyszíni átnézés nem lehetséges, vagy a kaució összege bankszámlára lett utalva, úgy az eszközözök telephelyünkön történő átnézése után indítjuk az utalást. Így a bérlés lezárulta után 1-3 munkanapon belül visszautaljuk a kauciót.
Abban az esetben, ha bármilyen sérülés, törés, hiányosság keletkezik a bérbe adott eszközökben. Erről minden esetben jegyzőkönyvet készítünk és tájékoztatjuk a Bérlőt a javítási költségről.
A berendezésen esett esetleges hajszálkarcok, elkoszolódások nem minősülnek kárnak. A repedések, törések, esésből származó működési hibák, illetve hiányosságok minősülnek okozott kárnak. Ebben az esetben a kártérítés a Bérlőt terheli, ami az okozott kár felmérése után kerül levonása a kaucióból.

Fizetési feltételek

A fizetési feltételekről a felek egymás közt állapodnak meg. A fizetés történhet készpénzzel, vagy előreutalással. A bérlésről minden esetben számlát állítunk ki.
A kauciót még a bérlés megkezdése előtt, a bérlés ellenértékét pedig a bérlés lezárulta után.

Kiszállítás

Nem. Jelenleg nem rendelkezünk átvételi ponttal, így kizárólag kiszállítással vállalunk eszközbérlést.
Hétfő és csütörtök között 9:00 és 17:00 között. Bizonyos esetekben lehetőség van arra, hogy munkaidőn kívül is kiszállítsunk, azonban ennek külön díja van, a körülményektől függően 20-50% felárral. Ennek részleteiről kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Bizonyos esetekben lehetőség van arra, hogy munkaidőn kívül is kiszállítsunk, azonban ennek külön díja van, a körülményektől függően 20-50% felárral. Ennek részleteiről kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Kiszállítást hétköznapokon vállalunk. Viszont előfordulnak olyan esetek, amikor külön díj ellenében tudunk vállalni hétvégi kiszállítást, ennek részleteiről kérlek érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Igen, külön díj ellenében.

Kérdése van?

Amennyiben kérdése merülne fel, hívjon minket vagy írjon nekünk, illetve tekintse meg Gyakori kérdések oldalunkat!

Email címünk: info [kukac] digitalprime.hu

digitalprime.hu - partner a bérlésben

Telefonszámunk: +36-30/9089-217